En dag i motionens tecken.

Hurtig värre har jag varit idag, bäst att passa på medans det går...

Tog en skidtur på Slensjön-till stugan-till Tjapps.

Stannade av vid Per-Arnes o Ethels stuga för att ta ett kort.


När jag kom till Slentorpet så tog jag på mig skidorna igen och åkte efter vägen som går runt Tjappsberget.
Åkte till vägen som går upp till den nordligaste toppen.
Rakarns vad fort det gick i backarna..skoj
Varför denna extra sväng?? Jo för att det gick så lätt.
Svängen blev ca 15 km mätt på kartan i datorn..

När Thomas kom hem så for vi en sväng med Lisa och Atos..
Svängen är ca 6 km så jag har gjort mitt för idag.
Det är ju så kul att bara kunna fara.

Jag tog Atos trots vad som hände sist..idag sprang han bra.

Vilken skare..vi åkte bara rakt ut i skogen.


Enda att klaga på var blåsten som gav lätt huvudvärk.

Nu ska jag inte klaga, läser just nu en bok som heter "finn din inre styrka" i den fann jag detta citat.

"Vi hinner tänka 90 000 tankar dagligen,
  varav 80-90 % är negativa.
   Är det inte dags att pröva något annat???"

      Ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0