27 April

Idag skulle ju lönen gått in men vad har hänt, jo strul på banken.
Slås av tanken att visst är vi sårbara i dagens elektronik samhälle.
För inte så länge sedan så fick man lönen på ett avi som fick hämtas ut på posten.
Idag har vi plastkort där allt finns, blir det fel i datorerna och överföringarna så står vi där utan lön.

Jag hade tid hos frissan i dag, hon är väldigt uppbokad så jag har mina besök uppbokade var 10e vecka.
Hur blev jag då, bra som vanligt.
Skönt med en frissa som man vågar göra något hos för hon klipper alltid lagomt.
Just nu är jag inne i en period av kort hår. Inte riktigt snagg men ändå kort.
Jag vill dessutom ha det lättskött för jag orkar inte lägga ner timmar på det, helst vill jag bara stiga upp rufsa till det och vara klar.

Ett besök hos Intersport blev det också.
Nya gympaskor blev det, provade Nike för första gången har jämt haft Adidas.
Men de skorna det blev var faktiskt skönare, inte så dyra heller.

Filip, denna söta lilla kille som man skulle kunna göra allt för.
Har en arbetskompis som är mormor sedan tidigare sa till mig när jag blev mormor.
- Det är dyrt att vara mormor!!!!
Köper inte så mycket lägger band på mig själv, men i går på Intersport så såg jag denna fantastiska härligt blå/turkosa fleese kofta i storlek 90. Den fick hänga med till betalningen.

Var till Lillpiteå igår till min bror och hans familj för att hämta ett begagnat plåttak till hundgården.
Min unghund Fixa har börjat klättra över hundgårdsnätet. Inte kul.
Nu blir det tak över en hundgård.
Har genom åren haft endel hundar men detta är första som far över, kanske har jag haft tur.

Vilket skitväder det var regn och snöblandat hela vägen.
Låg snöslask i rönnberget när vi för hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejs svejs. Kul att håret blev fint, roligt att läsa en ny (för mig)blogg. Mvh Vickan

2009-04-28 @ 20:39:33
Postat av: Sofie

Andra tycker också att jag blev fin.

Känner mig som 25, fniss

2009-04-29 @ 10:04:25
Postat av: vickan

härligt!! Trevlig valborg

2009-04-29 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0