Blidväder

Oj så fort skidföret for.
Nu får jag väl försöka på något annat, har funderat på rullskridskor/rullskidor.
Har någon provat?

Jag tycker att det ser spännande ut, kanske lite för spännande.
Hjälm, olika skydd vore nog på sin plats skulle jag tro.

Cykla säger många ,men jag tycker att det är så tråkigt, man hinner ju så långt på 1 timme.
Har en motions cykel hemma i vardagsrummet brukar se på tv och trampa, fördelen med den att man har inte någon motvind.

Springa då, ja då är det detta med benhinnorna mina som smärtar.
Har börjat lite smått nu i stugan.
Det är bra mycket skönare att springa efter grusväg än asfaltväg

Trolgen så slutar allt med skogspromenader, inte att förakta.

Har varit i stugan nu några dagar och latat mig, det kommer kort bara jag får in dem i datorn.
Fick en kanon bild av Nina från deras flytt med renar ska försöka att få med den också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0