Ledig

Äntligen så är det Långfredag.
Änligen bara för att jag vakade ut i morse.

Tänk nu är jag ledig i 4 veckor, då kommer frågan
Vad ska jag göra?

Ska erkänna att jag har faktiskt lite ångest för att vara ledig så länge.
Men troligen så kommer dessa veckor att försvinna i ett nafs.

Vara ute i det fria, åka skidor, fiska kanske fara på någon liten resa.

Blir inte vädret det bästa så har jag köpt 2 böcker:
* När inte armarna räcker till med David Lega
* Men inte om det gäller din dotter av Jan Guillou

David Lega hade jag förmånen att lyssna på nu i Mars under Socialstämman i Luleå.
Vilken kille denna handikappade simmaren som tagit flera medaljer i stora tävlingar.
Var bara tvungen att köpa boken.
Ska senare berätta för er hur boken var.

Jan Guillou min favorit författare  har alla böcker om Carl Hamilton + några till.
Carl Hamilton karlarnas karl.
Var bara tvungen att köpa boken.

Vilken tur att det går att köpa böcker via nätet idag, man får ju lite val möjligheter.

Ha det så bra vi syns om några dagar igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0