Livskvalitet

Att ha livs kvalitet är väl en av de viktigaste sakerna för att hålla sig frisk och den kan ju vara olika för alla.
För mig kan dessa bilder kanske spegla mitt liv litegrann.

Bilderna är tagen av en vanlig kamera och över scannade så kvaliten är lite si så där.


Trötta efter en dag på fjället. Jag & Pimmen(blev 15 år)




Tält helg på en ö i Piteåälven. 2 hungriga killar min sambo Thomas & Pimmen




Att orka bestiga Krukke toppen tillsammans med vännerna Åke & Carola med pojkarna.




Att se en stolt farfar Börje med barnbarnet Valle i Harraure




Att få känna sig levande med adrenalinet pumpande i blodet innan älgen var fälld.
Detta är inte min största älg inte heller hade han flest taggar men klart roligast
dels för att det var kallt,snöigt och alldeles klart, hund skallen liksom ekade
mellan bergen,
Sen så följde ju Rasmus med som "pryo".
Hans adrenalindos var lika hög som min.
Hans ord som följde efter sista skottet.
-Fan vi fick ju han, helt otroligt !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0