Påsk

Ja, nu är det snart Påsk, en helg som är för mig den viktigaste storhelgen på året.
En helg som jag sedan barnsben har tillbringat till Fjälls.

För något år sedan så köpte vi ju stuga i Jäkna så det är där vi är numer.


Det kommer en bätte bild på stugan sen. Thomas gör bron.

TACK kära bror Urban för att du hjälpte oss med en ny farstukvist.

Vad gör man då under påsk !
Tänkte med mina bilder visa hur min påsk är på ett ungefär.
Några bilder är scannade därför lite grummlade bilder.

Förra årets snöbild.
Inga problem för Atos att fara över om han skulle ha velat.
Smuts på linsen gjorde denna ljus effekt.


Man umgås & äter.
Åke & Carola funderar eller lyssnar finns mängder av pratglada personer i Jäkna.


Tack Åke för att du skottar hos oss i Jäkna, att gräsmattan blir kvar så att
jag kan gå barfota ....



Man försöker som Rasse att få lite färg på kroppen. Slöa med andra ord



Bara en tonåring kan ha sådan total avkoppling på fjället.


Fiskar, här har Rasmus och Thomas fått en gädda på sax.
Denna roliga form för fiske.
Minns som barn spänningen att känna på pinnen om den rörde sig.



Sen måste man ju motionera för annars blir man ju förslöad.

Vad är motion?
Är detta motion eller en källa till enorm aggrisivitet ?



Kanske borde chauffören till skotern ägna sig mer åt nedan bild.
För med mig gick skotern ovan på snön. fniss....

Skidtur med Lisa eller någon av de andra hundarna.




GLAD PÅSK PÅ ER ALLA !!




Kommentarer
Postat av: Angelika Lindstedt

Hejsan! vad härligt det ser ut i stugan! Ha den bra och glad påsk Kram

2009-04-09 @ 01:02:57
Postat av: Sofie

Hej Angelica!

Roligt att du skriver.

Stugan är finare nu kommer nog att lägga ut några bilder senare som är bättre.

Ha det så bra själv i påsk.

Kram



2009-04-09 @ 02:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0