Stress

Var på  företagshälsovården i dag för en kontroll.

Allt var bra frisk som en nötkärna för utom Blodtrycket.
Övretrycket var något förhöjt. Sjuksköterskan frågade om jag var stressad.

Nej svarade jag direkt, efteråt skrattade jag över mitt svar.

Är det inte lätt ibland att känna sig som en Duracell kanin ni vet reklamfilmen.
Man bara går och går.

Fyllde 40 år hade just haft 40 årkalas så kom brevet Välkommen till mammografi.
Fyllde 45 år Välkommen till A-hälsan.

Är det inte lätt att bli stressad eller vad .....

Man undrar ju vad som kommer när man fyllt 50 år kanske, Välkommen till Arbetsterapin för utprovning av Rollator


Kommentarer
Postat av: Åsa

Man är inte äldre än vad man känner sig. Vilken tur att vi i sinnet inte är mer än 26 ha,ha.

Kul att du har börjat blogga, få se hur länge man orkar stå emot innan man själv åker dit./Åsa

2009-04-08 @ 09:48:52
Postat av: Sofie

Jag har räknat på ett nytt sätta säga hur gammal man är, i mitt fall 36 +moms.

Visst låter det bättre.

Fast vi vet ju att vi är 25 eller hur?

Du kan skratta du men vänta efter i sommar börjar du oxå får breven. ha ha

Fick faktiskt höra i går på dollars att han inte kände igen mig för att jag så så ung ut, bra dag. Lever ett tag på det...

Tur att du känner mig, vet vars min humor ligger..

2009-04-08 @ 11:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0