Välkommen till min blogg

Ja, nu har jag också börjat blogga.
 Detta med bloggande går ju som en löpeld genom samhället jag har försökt stå emot men det misslyckades ju för nu sitter jag ju här och skriver.
Då är ju frågan varför ?
Jo jag älskar att skriva, tycker väldigt mycket och har ibland ett behov att få ur mig saker.

Jag hoppas att jag kan skriva ofta för det är roligt att läsa en blogg där det händer något.
Vad innehållet kommer att bli får tiden visa. Men troligen en hel del om Filip,skog, natur, hundar, friskvård mm

Helt enkelt mitt liv!!

Kommentarer
Postat av: Anders Gustafsson

Hej

Jasså du faller också i träsket..bloggträsket.

Funderar varför man är där men jag hittar inget svar.

Möjligen för att glädja någon eller som mig också få ut ett budskap.

Kanske bara för sin egen skull.. att få ut det ur hjärnan bara.

Nåja.. ska hålla koll på din blogg.

Förväntar mig lite jaktbilder till hösten.

Mvh/-Anders

2009-04-05 @ 12:18:07
Postat av: Sofie

Jag fick en ny digitalkamera av Thomas min sambo i julklapp så nu är det bara att fota.

Istället för dagbok så blir det blogg.

Man vill väl skriva av sig lite och hoppas att folk vill läsa eller titta på bilder.

Ska försöka fota lite nu i vår då jag går på ledighet.

2009-04-05 @ 16:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0