Snus & Björnjakt!!!

Tänka sig att det redan har gått 6 veckor sedan jag slutade snusa.

Ni som känner mig väl vet att jag har varit väldigt mycket snusare.
Har tyckt att om jag slutar med snus så blir jag så himla präktig, har inga laster.

*Vikten har ökat ca 2 kilo men det räknar jag att plocka ner.
*Sömnen har kommit så sakteliga tillbaka.
*Mardrömmarna har blivit färre.
*godis suget börjar minska.

Många har sagt att jag kommer att sakna snuset nu när jag börjar jaga, när jag sitter och väntar p hunden.
Har varit ute några dar med hundarna men inte har jag längtat,


Idag så startar Björnjakten.
Jag kunde inte fara så tidigt i morse för jag ska jobba i natt som kommer.

Jag tänkte att en trevlig stund i skogen med Fixa(björnhunden) är ju aldrig fel.
Har löst alla jaktkort som behövdes för björnjakt i Tjapps.

Man vet ju aldrig plötsligt så händer det!
Att en björn kommer.

Inte blev det någon björn inte något annat heller.
Fågel, Älg och alla andra djur som finns i skogen lyste med sin frånvaror.

Den enda bilden som blev något så när hyfsad på Fixa.



Här är ett kort tagit någon sekund senare men blev ganska läcker tycker jag.
Hon ruskar bort vatten från pälsen.




Nu ska ni ha en bra helg och hoppas att ni njuter av surströmmings premiären.
Själv så jobbar jag, det är inget synd om mig för snart så har jag 4 veckors ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0