Bloggtorka just nu...

Känns som att inget händer men i själva verket så rullar livet på i rask takt.

*Åker inlines så ofta jag orkar, (har vilo dagar.)
*Hjälper ungdommarna att få ordning på Lägenheten.
*Varit till Luleå och handlat garderobs inredning.
*Städat huset(stort behov)
*Plockat Hallon (mums)

Ja, som ni ser så rullar det på.
Jobbar nu 2 nätter sedan Stockholm och därefter jobb 1 natt.
Efter det så är det ledigt

STUGAN NÄSTA !!!
Bastu, hundliv, grillning, ganska säker ett vinglas eller två.
Bara ha det skönt och ta dagen som den kommer.

Vi har jobbat på så mycket här hemma på vår lediga tid att det ska bli skönt att inte göra något.

Vi tänker fixa upp huset det närmasta åren för att sedan kunna skita i det i 15-20 år.
Låter det inte härligt säg.

Visst kostar det pengar men å andra sidan har vi inte lagt ut något på 20 år i stort sett.

Pengarna har gått till mycket annat under åren bilar, skotrar, stugan mm.
Nu får hemma sitt.

Jag kom på förra dagen att det är ohyggligt länge sedan jag flög över 25 år sedan.
Ändå känns det inte hemskt, har i flera år gruvat mig för att flyga men nu känns det helt okej faktiskt.

Sitter och bloggar just nu för jag har lilleman här utanför sovande så jag kan inte göra så mycket ändå.

Kommentarer
Postat av: Ethel

Lycka till med tjejmilen och jag hoppas att flygresan går bra för dig. Jag antar väl att det inte blir någon shopping?!

Kram Ethel.

2009-08-27 @ 20:44:25
Postat av: Sofie

Ja, du vet ju hur det är när man är i Stockholm, många timmar kan man ägna åt shopping.

Flyget gåt nog bra men sämre är det med knäna.

2009-08-27 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0