Det börjar dra ihop sig.

Nu börjar det likna något i sovrummet.
Sängen har kommit.
Ann prov ligger, (hon har färgat håret)


Besparar Thomas arbete en stund målade upp några stolar som nattduksbord.

Garderoben på plats.
Det enda som gick som på räls att få dit i detta sneda hus.



När vi var till Luleå så fick Filip sin bobby car.



I morgon så bär det av, lite gruvensamt är det men så känner jag nästa jämt när jag far bort.
När jag väl har kommit fram så är det så roligt och härligt.

Är väldigt hemma kär tror jag.

Jag kommer igen med bilder från denna mini semester till veckan.
Om jag får tillgång till en dator så skriver jag kanske lite.

Ha en trevlig helg alla läsare !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0