På G !!!!!

Känner ni igen denna kanin?




Ungefär så här känner jag mig idag på morgonen.

Varför det då ?
Jo, jag har sovit ca 11 timmar i natt !!!!!

Första långa natt sedan jag slutade med snuset.
Läste på internet vad som händer i kroppen när man slutar med nikotin och där stod det sömnstörningar som blir bättre efter 2-3 månader.

Kanske har kroppen börjat acceptera att det kommer att bli ett liv utan nikotin.
Så skönt det kommer att bli om kroppen börjar bli som vanligt igen.

Eftersom att energinivån är på topp idag så är jag överallt i huset tvätt, kött kokning, målining etc.
Det känns som jag går på en drog och kanske är LIVET min drog just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0