Playa del SLENG...

Fick besök av oss i går.
Vattenskidåkning och solning stod på schemat.

Alla yngre åkte vattenskidor.
Premiär var det för Lucas som gjorde det med bravur.
Tyvärr så glömde jag kameran hemma så det gick inte att fota.

Undrar hur länge det ska vara så här varmt för det är lite svårt att motionera hundarna.

Sovrummet går det framåt med.

*Tapeter beställda Eco Artist 5862 & 5858
*Taket målat
*Väggar gipsade & spacklade.
*Golvet beställt
*Fönster beställt
*Ny säng köpt
*Klinkrad mur

Till veckan ska bara allt sammanstråla





Bilden på muren speglar inte färgerna rätt.
Tror att detta kommer att bli fint när allt kommer på plats.
Thomas var "lätt" stessad, han blir det när han ska måsta göra dessa påhitt som jag har ibland,
speciellt när det är något nytt och när inte allt är precis hundra rakt eller slätt.

Vi skippade att foga för det kändes inte rätt, vi tyckte att det blir finare utan.

Man kan undra vad jag gör uppe nu klockan 13,00 på Lördagen när jag jobbar, lugn natt, hård säng(mammas)
Och så denna jävla tropiska värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0