Tränings läger?

Fick frågan igår
-En har hoppat av vill du ta hennes plats på tjej milen i Stockholm?

Ett ivrigt kollande i schemat om hur jag jobbar.

Vi åker Lördag till S-holm, hem Tisdag.
Chansade och skrev en ledighetsansökan i natt, ringde chefen idag för att höra.

Vilket bra ända mål för din ledighet sa hon.
Givetvis ska vi ordna det!

Så nu är det bara att öka träningen, har problem med knät när jag springer eller cyklar så träningen fram till Tjej milen får bli inlines och promenader.

Räknar med att gå från början för att sedan kunna springa mot slutet.

Det ska bli himla kul, kanske grönan defenitivt shopping.

Sjukgymnasten min börjar om till veckan kanske hinner hon göra lite med knäna.

Hade tur nyss , jag och Thomas for ut och gick med hundarna inte regndroppe nådde våra kroppar, hade varit hemmea ca  minuter då himlen öppnade sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0