Tour de Rönnberg......

Nu har jag varit ledig några dagar, energin har varit på topp.
I natt hade jag inte bra sömn, vaknade vid 02,00 tiden av en mardröm.

Jag drömde att jag och Filip skulle göra frukost och rosta några mackor då bränner sig Filip på brödrosten.

Det tog några timmar innan jag somnade om inte var det för mardrömmen utan det var värk i kroppen.
Provade först med 1 tab. Citodon men fick ta en till vid 04,30 tiden.
Somnade därefter.

Fan, detta börjar ju likna en journal anteckning jag gör när jag jobbar.
Nä, detta duger inte.

Har idag åkt inlines, tyckte att det var en bra tanke jag hade att åka tills jag möter Thomas när han ska hem.

Det blev 7 km var av 6 km är uppför.
Mellan Näverligen & Grästjärn är det kraftigt uppför, tankarna uppför rörde sig kring Charlott Kallas uppförs körning i Tour de France.

Jag är ju inte ens nära så jag förstår vilken prestation hon gjorde när hon som det såg ut dansade uppför och ut klassade det finska motståndet.

En sak har jag kommit på i dag hur man kan bromsa upp på ett bra sätt, för jag kan lova att det går fort nerför och asfalten är mycket hård att ramla på.

Jag åker nära kanten så att ytterstaven går att trycka ner i gruset, bromsar effektivt så nu kan jag kanske börja testa mina gränser.

Tjejmilens deltagande kräver ju att jag måste röra lite extra på mig, jag får en sån skön känsla i kroppen när jag åkt inlines.

Inte har mina tapeter kommit heller, vill så gärna få tillbaka sovrummet (sover på madrass i tv-rummet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0