4 Advent...

Eftersom att jag dissat mycket av julen i år så har jag inte heller någon Advents ljusstake med levande ljus.

Har faktiskt inte firat denna dag på något sätt.

Lite har jag dock gjort:
Åkt skidor först en sväng med Fixa lite drygt 6 km gick riktigt bra, hade önskat mer glid under skidorna.
Så pigg kände jag mig när jag kom tillbaka att jag tog Tajson på sin slinga på ca 3 km.

Ska försöka åtgärda detta med glidet för jag har köp lite mer glidvalla som är enkelt att använda och går i graderna -2 - -15.

Min nästa investering blir ett vallningsställ, då kan jag valla själv och måste  inte be om hjälp som nu.

Några bilder tog jag inte heller för det känns som en repris, samma hundar samma skidspår.

Bilder kommer då jag börjar vidga mina vyer för just nu så hinner jag inte så mycket.

Min högsta önskning just nu är att förkylningen ska ge med sig och huvudvärken som kommer av den ska fara bort.

Ha det....

Kommentarer
Postat av: vickan

krya på dej...snuva och ont i huvudet låter inte skoj...mvh Vickan

2009-12-20 @ 18:59:00
Postat av: Sofie

Tack Vickan. Det är inte skoj kan jag lova. Tyvärr är jag inte tillräckligt sjuk för att vara hemma så jag ska prova att jobba i natt få ser hur det går.

2009-12-21 @ 10:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0