Dagen efter dopparedagen...

En kall men härlig julafton firades hos mor & far.

En orädd Filip tog emot Tomten med stora famnen.
Hjälpte Tomten att dela ut paket.




Mästerkatten i sina nya stövlar??????



Idag har jag tagit 2 promenader ätit middag hos ma & pa, brosan med familj kom dit och åt med oss.

Julklappar, ja det fick jag ju,
En riktigt fin personvåg fick jag och Thomas, tror dock att vi lämnar tillbaka den för den visade inte rätt. :-)).
(blir detox efter nyårsafton för oss båda)

Känns som att nu är julen över för snart far jag på jobbet.

Ha en fortsatt trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Kanske "liite" förstora skor =) Tur att de passade perfekt till mamman;)

2009-12-28 @ 15:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0