Dan före doppare dagen..

Jag och Thomas var barnvakt åt filip i eftermiddag.
Eftersom vi är extrem sena på julklappsinköp så fick Filip följa med.

Lite gråt på skoter affären då vi for där ifrån tomhänta, Filip tyckte att skoter vara bra.

Hungriga blev vi.
Bilderna är inte av bästa kvalitet, tog med telefonen.

I väntan....



MMMMM som Filip säger när något är gott, strips dippade i dressing.



Roligaste var nog att dricka ur stor mugg med sugrör..




När vi besökte Dollars så hörde jag på avstånd att det gick inte så bra för vårt lag.
Filip var VÄLDIGT högljud och skulle bara ha och Thomas tyckte annars.
När det hade gått ett tag så vände Thomas vagnen tillbaka och Filip blev tyst.
(Tur att det är billigt på Dollars)

Huvudbonaden var det som han skulle bara ha..



Filip blev helnöjd och vi kunde i lugnan ro fortsätta att handla.

JA, nu är allt lugnt ska sätta mig ner framför Tv med ett vinglas kanske lite ost..

HA EN RIKTIGT GOD JUL..

Kommentarer
Postat av: Anders Gustafsson

En riktigt

God Jul

önskar jag er/-Anders

2009-12-23 @ 21:34:20
Postat av: Åsa

Menar mormor att hon inte köpte en skoter åt lillemannen? God jul på er vi syns på juldagen

2009-12-23 @ 21:54:27
Postat av: Sofie

Mormor har redan bokat en skoter, Linus flickas.

Vi syns...

2009-12-24 @ 11:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0