Jag ser det snöar...

Tänkte jag i natt på jobbet, trodde att det skulle bli mycket snö men det blev inte så farligt.
Glädjande att hela Sverige har snö för vi är ju trots allt ett vinterland.

Det tråkiga är all snörök efter vägarna och idioter som ligger kloss bakom en långtradare.

Har tagit en promenad i eftermiddag och jag såg en hel del bilister som jag skulle vilja ha en å annan lektion hur man uppför sig efter vägar där det finns gång trafikanter och inga speciella gångvägar.

Phu, vilken lång mening jag fick in där.

Imorgon ska jag göra de sista julklapps inköpen och vara barnvakt samtidigt, hur ska det funka?

Går säkert bra för Filip är ju så snäll....

En julpyntad Fixa..




Ha det så bra....

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja jag skulle också vilja vara med och läxa upp en hel del bilister... Speciellt pensionärer!!!

2009-12-23 @ 15:01:06
Postat av: Gerd

Ja dårar ute på vägen såg vi igår. Resan på E4 var inte rolig men det gick bra. Polisen körde med blåljus i bilkön som var flera kilometer lång! Inga dumma omkörningar så länge de fanns men sen..... Nåja vi kom fram till ett vintervitt Arvidsjaur helskinnade.



Nu har vi handlat och vi träffade så mycket folk på Konsum så det tog flera timmar!



2009-12-23 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0