kändisar i lång rad..

Så har jag bilderna som Johanna & Rebeca tog i Stockholm på alla kändisar.

Kön var väldigt lång för att komma in till utdelningen av Polarpriset.

Ernst var den 1a kändisen vi såg, inte konstigt då han är ett huvud högre än alla andra.



Marie Picasso i en snirklig frisyr. (Min favorit när hon var med i Idol.)



Di Leva och hans dåvarande tjej.



3an & 2an i 2008 års Idol, Robbin & Agnes.



En av mina absoluta favoriter Magnus Carlsson. (något att vila ögona på)



EMDs Mattias med tjej.



Molly Sanden.



Här är de som ordnade korten...



Lite bilder fick ni av några kändisar vi såg.
Fler såg vi men hann inte fota dem..

En klart minnesvärd dag, massor av shopping & alla kändisar senare på kvällen middag hos Thomas.

Glömde fikat vi tog jag & Åsa 45:- per kopp vanligt kaffe och en chokladtårtbit för 53:-.
Dyrt visst men just då var det värt vare krona, choklad biten tror jag är det godaste jag ätit.

Kommentarer
Postat av: Gerd

Värsta kändisfotografen ju! Å fina bilder också.

2009-12-09 @ 18:18:23
Postat av: Sofie

Oblygt stegade de fram och frågade om de fick ta kort. Inga problem hade de att få kändisarna att ställa upp.

2009-12-10 @ 01:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0