Laponia igen...

Då var det dags igen för ett besök på Laponia, nästan så att man är "stammis" där.
Thomas arbetsgivare bjuder på Julbord, vi var dit förra året också så man vet ungefär vad som väntar.

Igår kom Ernst och Carina och hälsade på oss.
God middag en hel del vin blev det och sent också för den delen.
Trevligt..

Idolfinalen såg vi men lite mycket vin flöt i våra ådror så man var lite ofokuserad.
För mig personligen så spelade det ingen roll vem som vann.

Premiär för mig på skidspåret här hemma idag.
Tog det säkra kortet Atos, för spåret är inte så jämt och då vill man kunna styra hunden lite.

För så här mycket snö är det inte.



Lite kyla har vi -6,5 var det när jag kom tillbaka.
Äntligen VINTER.

Duschen väntar och sedan lite uppsnoffsning..


Kommentarer
Postat av: vickan

hoppas ni fick en trevlig laponia-kväll!!

2009-12-13 @ 08:15:14
Postat av: Sofie

Maten var väldigt god.

Men vissa fick i sig för mycket alkohol, dock inte jag som inte hade så bra i magen sedan dagen före.

Har så dålig mage att jag kan inte dricka två kvällar i rad.

Det bästa var nog denna kväll att få komma hem och krypa i sängen.

2009-12-13 @ 11:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0