Lucia..

Vaknade vid 11 tiden idag så jag har lite svåt att bli trött därför sitter jag här kl 00,08 på natten och bloggar.

Gårdagens kväll på Laponia blev lite avslagen för min del orutinerad som jag är så orkar jag inte 2 kvällar i rad!!!!

Är det ålder eller är det så att de små träffarna man har med vänner hemmavid är de trevligaste.

Idag är det ett under att det inte blev en stor brand i Arvidsjaur (kyrkan.)
Vi var dit för att se Lucia.

Thomas utanför vår vackra kyrka i Arvidsjaur.




Visste inte om varandra men hamnade vi varandra i kyrkan.
Min svägerska Helen och hennes kille Anders.




En mysig bild från insidan av kyrkan.
Min lilla kamera tar inge vidare bilder på längre avstånd med blixt i svag belysning.
Men håll tillgodo med denna bild.



Så kom då Lucian med följe, de sjöng flera sånger relaterade till julen.
De flesta var de klassiska svenska sånger men de hade också med en del amerikanska sånger kända från Kalles jul. Fint sjöng de och en del solon sjöngs.



Tog flera bilder men denna var den enda som jag tyckte dög så pass att jag kunde lägga ut den.

Vi hade en trevlig stund där i kyrkan.

Vi hörs, sköt om er och ha en bra dag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0