Trodde inte mina ögon.

Vilken natt jag haft ...
Alla de vis men framför allt att jag sovit så bra.
Att klockan var 11,00 när jag vaknade, var en känsla som var tu delad.

Skönt att äntligen få sova, den andra tanken var hjälp hur ska jag hinna allt.
Allt skjutaer jag till sen för En febrig Filip är på väg hit..

Måste ha varit DÖD för Ann hade ringt massor och jag har inte hört ett dugg.

Jag tror att jag sovit så bra för att vi monterade upp vår nya svarta persienn igår kväll.



Ikväll ska jag koka fläsk blodpalt... nästan fest för jag älskar det.

Nu har jag fått tillgång till bilderna på alla kändisar vi såg i Stockholm så jag ska lägga upp dem så fort jag kan.

Ha en bra dag och se livet från den ljusa sidan!!!!
Det mesta ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: Gerd

Fläskblodpalt. Åhhh nu rinner snålvattnet! Min favvo maträtt! Svärmor min tyckte att det var gott när hon smakade det hemma hos oss och blodkorven gillade hon också. Hon har jobbat som husmor i ett kök men hade aldrig smakat varken blodpalt eller blodkorv. Här äter de blodbröd. Tunnbröd med blod i som "blöta" med vitsås och fläsk. Gärna med lingonsylt. Faktiskt gott det med.

2009-12-08 @ 14:38:42
Postat av: Sofie

Har inte provat blodbröd men tror att jag skulle kunna gilla det oxå.

2009-12-08 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0