Vallning..............

-11 grader och mulet är det idag.

Har lite träningsvärk i armarna efter skidåkningen i helgen.
Har inte haft så bra skidor och då får man jobba mer med armarna och de är inte lika tränade som bena.

Jag tänkte nu på förmiddagen att jag skulle snabb valla skidorna.
Har ett speciellt vax som ger bättre glid men insåg snabbt att jag måste förnya vall förådet.

Fick på ett lager, visst blev det bättre men det är egentligen för kallt för detta vax.

Det är några som också är glada att lillrummet är klart och det är hundarna.
I detta rum på sängen så har de full kontroll på vad som sker i huset.



Tajson har varit ut på en 3-4 km skidtur, vet inte riktigt hur långt det är.
Fixa har varit ut på en 5 km promenad sväng.

Ikväll ska jag och jobba, jobbar mån. & tis. sedan ledig till nästa måndag.
Finns bara ett ord SKÖNT.
Någonstans finns det en önskan att bara få vara hemma, pension kanske?

Ha det så bra .....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0