Altanen finns på riktigt nu!!!

Har varit i stugan en vecka kom tillbaka till "världen" för ett lite tag sedan.

Går bra med sluta snusa grejen.
Använder mig av nikotintuggummi & vanligt tuggummi.
Humöret har varit ganska bra, men jag tänder till ganska fort.

Blev i helgen vare hur stark man kan bli när man blir arg/ rädd.

En för mig okänd var/blev  väldigt full och otrevlig i vår stuga, när han höll på att riva köket fick jag ett fullkomligt raseri anfall.

Om det var enbart på honom eller om det var avsaknad av hans fru med fler, vet jag inte.

Han höll på att riva hela köket för han kunde inte gå rakt, när han sedan skickade mig i ett skåp så "brann" det för mig, jag bar honom ut på bron hade inte Thomas varit där så hade jag kastat honom ner från bron.

Kanske inte största karln jag sett men i allafall.
Det kan ju vara avsaknaden av snuset eller den hemska magvärken jag hade.

Nog om detta.

Altanen är nu behandlad så det går att använda den, lite småfix är ännu kvar.

Min mys hörna.


Thomas inviger altanen med en kaffe kopp.
Bordet har Thomas gjort själv, stort och rymmligt.


Ska snart iväg och jobba, sista helgen inför 2 veckors semestern.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj så fin altanen blev få se när vi har tid att komma upp och hälsa på.

2009-07-20 @ 13:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0