Bättre dö än fega !!!

Thomas var hemma igår och då tyckte jag att det passade bra att fara och åka inlines.

Är ju lite "bambi" tycker jag, så jag bad Thomas hämta mig i Rönnberg, det är ju uppför hela vägen och således kontrollerbar fart.

Gick ut ganska lugnt, ville känna mig för.

Efter 1 km så värkte armarna, fy vad jag har tappat sedan skidåkandet tog slut i våras.
Men jag har värk även då jag åker på vinterna, brukar ge med sig.

Det gick som en dans när jag hade kommit bortanför Näverliden, halvvägs så börjar jag tänka.

Va fan ska jag börja fega just nu !!
Då snodde jag och började åka hemåt.

Jag älskar ju fart, har alltid gjort det behöver väl inte sluta med det bara för att man passerat ett visst ålderstreck.
Farten är ju inte så hög märkte jag.

Min måg Åkte förra dagen från Arvidsjaur till Auktsjaur.
Han sa att det går ruggit fort från Rönnberg till Näverliden.
50-60 km/h trodde han.

Tror inte att jag är så tuff så att jag provar den backen.


På lör. blir det PDOL, vi ska gå in!
Än är det hopp om liv. :-)
Det är några år sedan vi var dit, jag som varit där så många år.

Började redan då Ann var liten.
Bästa artisterna jag sett är:
1, DI LEVA, absolut den bäste.
2, NORDMAN, vilket drag, så snygg!!
3, LENA PH, fart och en av mina favorit sångerskor i Sverige.

PH & Orup är ju där i år också.

Fredag åker vi till Boden för ett besök på Vestern farm.
1a gången för mig, Lillen ska med.

Nu ska jag i väg i regnet och röra på hundarna, tur att de inte bryr sig om regnet.

I morgon är det dags för Vaccinering av Fixa & Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0