Det börjar närma sig.

2 Aug. så är det dags för björnprovet med Fixa & Lisa.
Hade tur att jag hade anmält så fort, fick ett bra start nummer.

Fördelen att få starta först är att det inte har hunnit vara så många hundar där, vittringen från björnen känns ju bättre.

Tänkte i natt när jag var på jobbet att det är bara ca 1 månad innan det startar, först med björnjakt och strax där efter så kommer fågeljakten och då återstår ju bara älgjakten.

Har nu startat upp hundarna igen efter deras vilo paus efter skidåkningen.

Var i väg med Atos & Diva igår, drygt 6 km var.
Vill inte längre sträckor i början, tassarna.

Idag så invigde jag Fixa i sommar motionering, 3 km blev det en riktig mjukstart.

Jag kan säga så mycket att de verkade taggade, vad de sprang bra.

Sista natten innan semestern, känns bra.

Vill avsluta med en krya på dig hälsning till min bror Urban.
Var rädd om dig nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0