Det jämnar ut sig ibland.

Ibland kan man bli irriterad över att man hade otur och det kan då följa ens humör en tid.
Hur länge beror väl på vem man är.

I går for jag upp till stugan för att hjälpa Thomas med altanen.

Vad jag har skruvat !!

Vi gör en "grill hörna" på altanen som är ca 1,5X1,5 m.
Trall skruven tog slut när vi hade kvar ca 1 meter, 1 timmes jobb till så hade den varit klar.

Det var bara att börja packa ihop och bege sig hemåt för jag ska ju jobba i kväll.

Skulle bara lasta in hundarna mina.
Som vanligt släppte jag bara Diva så hon får springa in.

Brukar springa in !!

När jag kom runt hörnet på stugan så tog hon vägen, inte in som vanligt.

Jag skrek så jag tror att de hörde det till Abraur eller Akkajaur om de lyssnat.

Oturen hade vänt, hon vände ca 100 meter från stugan och kom i samma höga fart tillbaka.
Jag hann se många olika varianter på min eftermiddag, vänta, köra eller gå och leta efter Diva.

(Jag påstår aldrig att jag har någon vidare dressyr på mina hundar.)

Där ser ni det jämnar ofta ut sig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0