Knäna börjar svikta.

Vaknade Måndag och kände mig i fin form förutom knäna.

Höger knä har jag haft problem med sedan jag spelade fotboll och gjorde illa mig.
Säger som min gamla gympalärare kenneth
-Fotboll är ingen sport det är en knäskada.

Ni var det vänster knä som var/är kraftigt svälld, ringde till vårdcentralen.
Jour blev det.
Jag berättade att jag är väldigt svälld om kroppen frågade om det kunde påverka.
Blodtryckskontroll 185/95, alldeles för högt. Har tidigare i vår haft något förhöjt.
Läkaren satte in med. ACE hämmare & vätskedrivande.

Tror att med. tog lite för bra idag kollade jag 105/52 inte konstigt att jag känner mig yr.

Knät var inget att göra år kommer att gå tillbaka så doktorn

Kommer nu att göra uppehåll med tab. och följa upp med bt. mätning.

Bara några dagar kvar tills Björnprovet.
Det tråkiga är att Thomas troligen inte kommer att kunna gå själv med Lisa för han åkte på jobb i Umeå.

Pappa en jägare av den gamla skolan och har lite dömt ut detta med Permobjörn ville följa med på söndag för att titta.

Det är 3 valpar ur min kull som ska starta, de är ju för unga för att bli godkända men man får ju en vink om vad de gör om de möter en björn i skogen.

En rolig grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0