När katten är borta,..........

Thomas for ju till Umeå så då var fältet öppet för mig och mina ideer.
Ner till Arvidsjaur i morse.
Lundgrens färg fick besök av mig, skulle köpa kvistlack till mitt sovrums tak.
Men istället så blev det den nya färgen som är allt i ett, kvistlack, grund- & täck måla.
Lite dyrare men tänk vilken förminskad arbets insats jag behöver göra.

För att kunna måla så var jag tvungen be mågen att komma och hjälpa mig flytta om lite möbler.
Sovrummet:

Sängen/sängbord-ut (köper ny)
Garderoben-datarummet (bygger nytt)
Skänk-ut (sedan till stugan)

Datarummet
Databord-ut
Byrå/överskåp-ut
Skrivbord-ut (ann ska ha den sedan)
Skrivbord stort -in (hade det i garaget.

Tänk vad saker jag flyttat om, vad jag ska kasta kläder som jag inte haft på något år.

Har hittat mina tatueringar på nätet så nu är det bara att boka tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0