PDOL

Jag gör om min lista
1a plats LENA PH & ORUP
Sen kommer resten.

Snacka om drag, allsång till tusen.
Så otroligt proffsigt uppträdande av de båda.

En show jag kommer att minnas.

Lite regn kom det men inte farligt var ju utrustad med regnjacka så det var inget problem.
Det värsta är ju Frillan och tillråga på allt så träffade jag min frissa, faast det är ju hennes eget fel att jag är så  långhårig.
Hon har semester men nästa veckan så ska jag dit.
Hur det kommer sig att varje sommar så är jag långhårig.

Vi har så tur att brosan och hans familj bor i Lillpiteå så boendet är ordnat.
Att det sen är trevligt att umgås med dem gör ju inte ont.


Ska fara till stugan i morgon och dola på lite, har fått så mycket inspiration av Ernst.

Kommentarer
Postat av: vickan

jo, dom var ju helbra Lena och Orup...jag tror att ingen var fantastiskt fina i håret i duggregnet, men det viktiga är ju att man har kul! Vi ses nästa vecka. Ha de´

2009-07-26 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0