Varmt och härligt.

Varje vinter blir det tal om att fara utomlands, jag har alltid varit tveksam om jag ska palla med värmen men nu vet jag att det blir inga problem.

Kanske har det med åldern eller att jag har haft tur att arbetsschemat har gett mig ledigt nu när det har varit så varmt.

GRATTIS ÅSA !!

Svägerskan som nu har kommit upp i den rätta åldern.

Träffade henne som blyg 15 åring för första gången, blygheten är borta sedan länge.
Hon är en riktigt bra kompis som jag haft många roliga stunder med.
Vi bor ju inte så nära varandra men vi pratar ofta i telefon och på vis så vet man vad som händer.

Vi skulle ju ha stor party i morgon men så blev ju hennes systerdotter sjuk och det hela föll.

Middag ska vi ha med henne och familjen men det är i morgon.

I kväll så har jag bokat in träff med Ernst (han på tv4).
Han är bara bäst.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack gud så gammal jag känner mej!Vi syns i morgon.

2009-07-02 @ 19:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0