Western Farm

Ett riktigt familje nöje måste jag medge, Jag, Thomas, Lucas, Ann & Filip for till Boden.
Otur att inte Thomas G (Anns Thomas) kunde följa med men det kommer väl andra gånger då vi alla kan fara och göra något.

Trevligt och roligt för alla åldrar hade de få till.
Att priserna var anpassade för barnfamiljer är ju riktigt bra.



Det var aktiviter som passade även så småbarn som Filip.
Om något år så finns det ju ännu mer för honom.


Här blir Filip krigsmålad som indianer, var väl inte helt impad.

Hoppa i höet var roligt.


Eftersom att jag hållit på med hästar tidigare så uppskattade jag häst medverkande saker som boskaps fösandet.



Filip hade tur att Thomas var med så han fick åka på hans axlar.



Vi kunde vara säkra, då sheriffen ständigt kollade efter buset.



En kanon dag som avslutades i Storheden med shopping.
Kom hem vid 20,00 tiden.

Kommentarer
Postat av: Dottern

Tusen tack för en jätte fin dag!=)

Kram

2009-07-29 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0