Åldersnoja?

Många säger med ett retsamt uttryck att
-Du tycker nog att du håller på att bli gammal, måste hålla dig ung med hjälp av att börja springa.

Ska jag vara riktigt ärlig så är det fruktansvärt tråkigt att springa.

Tacka vet ja, skidåkning !


Men jag springer i alla fall trots att det är tråkigt, för mitt mål med att springa är att försöka bibehålla min kondis.
Har inte haft sådan kondis. på flera år kanske till och med längre.

Ska försöka byta slinga att springa, kanske det blir roligare då.

Cykling tycker jag också är skittråkigt.

Skogspromenader är trevligt men det bättrar ju inte på kondisen.

Ska snart förbereda mig för helgarbete, jobbar Fredag & Lördag.
För på lördag ska vi på FEST.

Kommer med bilder från festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0