Carpe Diem-Fånga dagen

Det var precis vad vi gjorde.
Ann,Thomas& Filip tyckte att det var varm i Arvidsjaur ville komma till oss i Auktsjaur.
De är ju alltid välkomna hit men värmen var inte mindre här.

Olidligt varmt på vår altan.

Beslutet blev snabbt taget, VI FAR TILL SLENG.

Vi var på badstanden igår solning, vattenskid åkning och notdragning innehöll denna otroligt soliga dag.

När vi köpte vår nya båt förra året så köpte vi också en trailer till.
Snacka om lätt att vara mobil, av och på lastning är så enkelt.



Innan vi steg i båten så han jag ta kort på hela familjen Lundberg/Grundström.




Kaptens ämne månde tro!



Varför skrev jag Carpe Diem undrar ni kanske.
Samma sak säger jag:
Fyll dagarna med liv
Fyll inte livet med ännu en dag.

Livet kan så fort ändras blev vi varse om i dag svägerskans syster dotter fick igår beskedet Akut Leukemi.
Bara 20 år, jag tar inte ut något i förskott det är ingen ide.
Men vad jag vet är att hennes och de närmaste sommar inte blir vad de tänkt.

Därför är jag så glad för min skull att vi haft dessa 2 fantastiska dagar vid sleng sjön.
Dagar att minnas.

Nu är det middag-Dusch och Logdans som står här näst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0