Nationaldagen

Jag slängde ut frågan i natt på jobbet.
-Vad ska ni göra på nationaldagen?
Inte var det norsk yra för nationaldagen inte.
Kanske vi svenskar inte har fattat detta ännu för det är ju bara något år som vi har haft denna dag som en röd dag.
Eller kanske är vi inte som norrmännen och firar denna dag stort.
Vi har ju inte riktigt samma historia som är värt och fira.

Jag vet då vad jag ska göra , fira min pappa som fyller år just på Nationalsdagen.

Det var synd att jag jobbar just denna kväll annars har jag nog farit till Luleå på Vårruset.

Jag har aldrigt varit på något sådant, Ann Och Åsa far dit för att springa.
De är så duktiga på att springa, gör det varje år.
Själv så har jag börjat om att springa nu i vår efter många herrans år, nu har det börjat ge resultat.
Det går lättare och lättare, ett tecken på att bena börjar komma iform.

Sen undrar jag
NÄR SKA DET SLUTA BLÅSA ?
Är riktigt less på det !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0