Sommar med Ernst !!!!

Det verkar som att tv4 har vetat när sommaren ska komma.

Imorgon kl 20,00 börjar årets upplaga av Sommar med Ernst mitt absoluta favorit program.
Jag har förstått genom åren att antingen älskar man honom som programledare eller så klarar man inte av att se honom.
Det jag tycker är så bra med Ernst mot många andra som har liknande program är att han gör så mycket av så lite.
En rostig plåt fick han att bli en helt fräck sänggavel, det gillar jag.

Han är så otroligt kreativ.
Jag och svägerskan brukar skämtsamt säga att han har allt.
Han kan :
*Baka
*Måla
*Tapetsera
*Snickra
*Laga mat
Att han sedan är en otroligt kreativ inredare.
Jag gillar även att se Simon & Thomas för de har så galna ideér.

Har idag varit hos min sjukgymnast, oj vad bra hon är.
Problemet för mig är att jag är överrörlig så mina muskler får ta så mycket stryk.

Känner mig rätt så bra i axeln/armen nu så här efteråt, ska jobba på det hon har sagt att jag ska göra.

Min längtan till skidåkning blev för stor, var och köpte inlines idag.
Får se om man kommer tillbaka med diverse små skrapsår kanske någon stor.

Jag behövde i alla fall inte köpa nya stavar det räckte med att byta ut spetsarna.

Förhoppningsvis så blir det nu bättre med både armarna, axeln och nacken.
Skidåkning ger mina muskler det dom behöver.
Jag har provat med gåstavar men jag tycker att det känns fjantigt att gå och vifta med dessa.
Jag saknar motståndet för armarna.

Ska nu äta lite middag och sedan när det svalnat något så ska jag fara och prova mina nya inlines.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0