Sommar med mer smak.

Under midsommar helgen så hann jag kolla lite om det fanns några hjortronblommor.
Det ser si så där ut med mängden.

Här fann jag några fina vid mamma och pappas stuga.



Vattnet i Brajsjön var inte så kallt, Lisa fick testa.
(inte jätte impad var hon)



Ett riktigt dåligt kort tog Thomas på oss.
Han är inte så van vid kameran, han tog bara ett.

Jag provade mina inlines en sväng igår.
Valde att börja lite plant men nog var det lite nerför, hej å hå vad det gick fort tyckte jag.
Ändå så gick det sakta mot vad det går med skidor.

Man får nog öva mer så att man får in rätt balans.
Åkte cirka 2 km, no problemas, kunde ha åkt mycket längre men klockan var så mycket.

Kände i armarna att det var ett tag sedan jag åkte skidor.

Tänker börja åka mot  Arvidsjaur, det är 6 km härifrån till Rönnbergs skylten.
Bara uppför vilket är bra från början.
Får väl be någon hämta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0