Blåsväder

Visst har det varit en blåsig vår och det ser inte bättre ut att sommaren blir detsamma.

Har i natt på jobbet försökt få ihop allt för sommaren.

1Juni fyller Thomas år, har lyckats köpa en bra present i år.
6 Juni fyller pappa år, vad köper man åt en som har allt och har råd att köpa precis allt.
10 Juni fyller Ann år, tämkte ge ett bidrag till utemöbler men det har de redan köpt, tänkte sedan köpa henne en ny mobil, det har hon redan köpt så allt är nu öppet.
13 Juni 40 års fest i Jäkna för Åke & Carola, har en rolig grej i tankarna något jag inte tror att de unnar sig själva.
27 Juni ska jag på logdas.
3 Juli är det 40 års fest i Lillpiteå för Åsa, välkommen in i klubben!
1-2 Aug Björnprov ev eftersöks utbildning.

Ja som ni ser så är det mycket just nu men på något sätt så ska det väl gå.

Det är tur att Filip finns så man får vara mormor, och hos mormor har vi inga riktiga regler för hur vi uppför oss jag & Filip.

Det värsta är att jag kan ju inte hålla mig för skratt när han blir så busig och då är det svårt att få en allvarig ton.
Det är likadant med busiga hundvalpar de skänker mig så mycket glädje både valpar och Filip.

Ett riktigt charmtroll & klättermus.




Tajson är på bättringsväg, förra dagen så började han morra och skälla ett riktigt friskhets tecken.

Bortskämd är han också, här får han lite risifrutti från sked, (det är ju synd om han.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0