Lilleman=Filip

Igår var jag mormor, man är ju mormor jämt men ibland får man vara riktig mormor.
Medans Ann var ute och sprang så var jag och Filip och städade på gården.

Vi invigde Altanen för första gången i år med Saft och morotskaka.

Skulle vilja ha tagit ett härligt kladdigt kort av honom men min kamera är försvunnen.
Har tillbringat fm. med att gå och leta den där vi varit i helgen.
Känns inte bra alls.

Sötast tycker mormor som är väldigt egenkär!!



Jag är så att om jag går inför något och jag gillar det så kan jag börja shoppa loss.
Intersport klappar nog händerna när jag kommer in, är det inte vinter och skidåkning så är det sommar aktiviteter, gissa att det har kostat denna vinter i utrustning.
Skatitingpaket, kläder, stavar, vallor listan är lång.

Nu tycker jag att detta med att springa är ju kul kanske mina nya skors förtjänst eller att jag har kondis efter skidåkningen och att det är därför att jag tycker att det går ganska lätt.

Vader, knän och fotleder har börjat vänja sig med stötarna.
Känner lite i höger fotled när jag springre nerför men det blir bättre och bättre.


Typ detta köpte jag sist.



Var ut 5 km med Diva, hon verkade gilla det. förra året så försökte Ann springa med henne men det var inte så lyckat, hon sprang efter henne.
Jag tror att vi samspelar bättre.

Diva med sina valpar förra året.



Nu är min ledighet över går på 20,50 i kväll på jobbet.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0