SPA-TIME

Vilken härlig stund det var på spat på Laponia.
För mig var detta samma avkopplande stund som jag har när jag är hos frissan, man får ca 1,5 timmes ompyssling.

Riktigt Lyx.

Jag började med en djup rengöring i ansiktet, vilken kanon härlig peeling hon hade.(var tvungen att köpa)

Sedan var det massage av rygg och ben, trodde att jag skulle somna.
Ann får samma massage.


Efter det så blev man invirad i plast, handdukar och ett värme skynke.
Härligt varmt.
Ann igen, enda kortet som jag fick där man ser att det är hon.




Sist men inte minst fick jag fot bad, bort tagning av förhårdnade och fot massage.
En härlig fotcreme använde hon.(köpte)
Mina fötter.



Detta är något jag kan rekomendera till alla både män och kvinnor att unna sig själv eller önska få av någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0