Äntligen Måndag.....

Brukar jag säga till de trötta människorna som kommer till jobbet för att avlösa mig.

De som jobbat helgen som jag tycker lika, medans de andra utfärdar kräkvarning över min hälsningsfras.

Ledig några dagar nu, är i valet om jag ska faraut en sväng med Fixa eller gå till mitt gym ett tag och kanske sedan cykla lite.....
Får se har inte bestämt mig.

Ser du hacket i hennes vänstra öra?
Fick det när hon och syrran bråkade, men jag har nu köpt munkorgar till dem!!!

Nu ser de mest ut som en blandning av han i Lammen tystnar och en igelkott.
Lugnare och säkrare har det blivit att ha dem tillsammans inomhus.
Första gångern vi provade munkorgarna på dem var de mest stressade men nu går det bra.



Hon är så snäll och go min Fixa.....
Att hon sedan skällt älg och skött sig bra är ju bara kul.
Ingen älg har dock tippat för henne men det är ju chaufförs fel ibland....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0