De är på väg..

Att välja glädje : en bok om att få ett bättre liv"Att välja glädje" är en bok om att växa och utvecklas som människa. Det är en bok att läsa när man känner att man vill något mer med sig själv och sitt liv.


Att växa genom mötenAtt Växa Genom Möten ger praktisk kunskap om hur man kan ändra sitt förhållningssätt till andra människor - genom att se på sig själv och därigenom - växa som vuxen.

Det här är en bok om livet - full av omtumlande insikter och användbara verktyg.
En bok om att se sig själv och omvärlden med "nya ögon".
En bok full av möjligheter!

Att Växa Genom Möten är en mycket uppmärksammad bok. Den är översatt till flera språk och har sedan lanseringen 1994 sålts i 135.000 exemplar bara här i Sverige.

Den orolige mannenEn vinterdag 2008 försvinner en pensionerad hög marinofficer, Håkan von Enke, under sin dagliga promenad i Lilljansskogen.
För Kurt Wallander blir det en personlig fråga av högsta rang. von Enke är nämligen Linda Wallanders svärfar och hennes lilla dotters farfar.
*Bilderna och texterna är lånade av bokus.com

Har läs torka just nu, länge sedan jag hade en bra bok i min hand så jag hoppas mycket på dessa.

Åsa - försökt att ta kort men de blev inge bra du får vänta till helgen.

Om jag tycker att jag har lite "gå ut" är det inget mot Thomas, har lånat hem lite från Mens Zone.



Västen och byxorna är hemlånade skjortan är sen tidigare inköpt på Gabriellas.
(klippte bort lite då han grimaserar ).

Få se vad det blir att ta på sig.

Kommentarer
Postat av: Ann

Super snyggt med västen, men han skulle ju ha haft nån "roligare" skjorta:)

2009-11-10 @ 13:14:44
Postat av: Gerd Eriksson

Kaj Pollaks böcker är bra! Har du läst Millenium böckerna? Faktiskt bland de bästa jag läst. Roslund/Hellströms böcker är också bra särskilt den sista, Tre sekunder.



Tjusiga kläder på mannen! (vågar inte skriva gubben...)



2009-11-11 @ 07:40:40
Postat av: Sofie

Har inte läst milleniumböckerna, får prova sen.

Jag använder "gubbe".

2009-11-11 @ 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0