Destination Pite......

När vi kom till Lillpite så satt Marcus med ett blekt ansikte och darrande kropp och en hand i bandage.
Ett rätt så långt sår prydde hans nedre delen av tummen.
Hans far råkade skära honom när de slaktade.
Tur var att han hade en så vass kniv att snittet såg ut att vara gjort av en kirurg.

Så Marcus fick åka med oss till Akuten.
Jag och Åsa for som planerat på stan för lite shopping och ögongodis....

Hittade en riktigt fin blus på HM om det är meningen att jag skall ha den så finns den kvar på Onsdag när jag ska dit igen, min kära far ska och göra en ögonbottens röntgen så då ska jag skjutsa dem.

När vi shoppade som bäst så kom Marcus till oss, tog ungefär 20 minuter så hade han fixat så att ett stygn hade lossnat.
Jag är ju totalt okänslig för sådana saker så jag satte mig ner och försökte göra knutar av det lilla som fanns kvar av tråden.
Tillslut så gav jag upp och det vara bara han återvände på Akuten för REKTAMATION av stygnen.
(Han behövde inte betala mer).
Han kom tillbaka med ett stygn till så nu får man hoppas att det håller.

Insiration fick jag på Indiska, tur att de inte har nätshopping!!!!!

Imorgon är det skylt söndag tänkte att vi skulle ner en sväng och titta på Julmarknaden.
Kommer att fota så ni får se..

Ha en trevlig Lördags kväll.

Ps Har fått upp en advent stjärna....

Kommentarer
Postat av: Gerd

Shopping är kul om man vet vad man ska köpa. Tyvärr har jag inte tålamod att springa i alla affärer och bara titta. Kanske för att allt finns så nära i de två gallerior som finns. Däremot kan jag gå in på Indiska och bara titta på alla saker som de har. Ögongodis...



Ha en trevlig första advent!



2009-11-29 @ 11:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0