Nätsurfning och shoppning...

Igår var jag ute på nätet en stund och bara frisökte.

Kom på att jag måste kolla upp Tjejmilen.

 
 En bild som jag lånat av MaratonFoto.

Här är vi före start det gick fotografer och fotade hela tiden så man fastnade tillslut.
Kollade på om det var någon man kände från Arvidsjaur som anmält sig för 2010 och det var det, även från Moskosel.

Men jag har gett mig sjutton på att vara bättre tränad nästa år.
Därför kör jag redan nu med promenader, motionscykel och gym.
Skidor börjar snart, ska försöka dra upp spåret i veckan.
Till våren över går jag till löpning/promenader/inlines/cykling/gym.

Hittade en sida på hur man kan träna sig till att springa en tjejmil på en viss tid.
Ska pröva det.

Just nu så känner jag mig i en riktigt bra form och det gör att hela jag mår bra.
Sover bättre är gladare ser mindre problem.......

Igår ringde jag Åsa och frågade vad hon ska göra på Lördag.
-Inget speciellt, svarade hon.
-Då kan vi väl följas på stan i Piteå och shoppa, frågade jag.

Ingen av oss har direkt shoppat sedan vi var i Stockholm så det blir kul.

Vi ska till Lillpite på Lördag för Thomas ska hjälpa till och slakta några grisar och då passar det ju kanon att fara och titta i affärer.

I dag är det grått och mulet med nära +grader.
Längtar till lite torrare väder.

Ett nytt citat av Kay Pollak

Ur kapitlet Sök det goda

"Det enda jag kan ändra är mina tankar"

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gud vad hurtiga vi ser ut på bilden! Ska bli trevligt på lördag.Vi syn så.

2009-11-26 @ 08:25:52
Postat av: jjohannalundberg

Det finns flera bilder på min blogg från själva loppet, under länken september 2009,(ganska långt ner) rebecca har även lagt upp bilderna på ernst och det, (rebeccaohman.blogg.se)om di vill kika:)

2009-12-06 @ 21:13:20
URL: http://jjohannalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0