Fredag igen.....

Vädret är så grått att man blir less...

Var ner till Arvidsjaur i dag, va folk det var problem att parkera.
Mycket norrmän som shoppar loss.

Vi var och kollade på en ny soffa, vi blev lite sugen på denna fast i svart skinn.




Tror nog att det blir denna soffa med nackstöd som tillbehör.

Vi hade sådan tur att Ann & Thomas bjöd oss på middag idag Tacos, tusen tack.
Enda problemet är att vi blev så mätta att nu orkar vi inget mer.

Passar bra för det enda som återstår är idol och mitt absoluta "bästa" program Cirkus Möller.

Ha en riktigt Trevlig helg och sköt om er!!!!

Kommentarer
Postat av: Gerd

Cirkus Möller är en höjdare! Markus skrattar hela tiden och jag gillar Sean Banan.



Snygg soffa. Svart är en bra färg för det passar till de flesta andra färger.



Ha en bra första advent helg!

2009-11-28 @ 10:40:34
Postat av: Ann

Bara kul att få bjuda igen nån gång!<3

2009-11-28 @ 17:26:08
Postat av: Sofie

Sean Banan är ju höjdaren vilken skådis.

Måste ha skinn, 5 hundar som lossar hår.

Behöver inte säga mer.

2009-11-28 @ 20:23:36
Postat av: Sofie

Sean Banan vilken kille, otrolig skådis.

Skinn måste man ha när man har 5 hundar som lossar hår!!!

2009-11-28 @ 20:26:20
Postat av: Sofie

Först så hittade jag inte min komentar, skrev en ny sen fanns det med båda.

"Häjn me data"

2009-11-28 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0