Jag har ett nytt förhållande !!!!

Har jag upptäckt till min glädje.

Ett förhållande med Hilding....
Inte vilken Hildining som helst utan...

Sängar

Vad jag sover bra i denna säng så bra att jag går och lägger mig alldeles för tidigt på kvällen bara för att det är så skönt.


Har hittat 2 förhoppningsvis bra bloggar från arvidsjaur.

http://dollararvidsjaur.blogspot.com/

Roligt att se vad dollars har för nytt.
Mycket kan säga om den etableringen på en så pass liten ort som Arvidsjaur men det är nog det bästa som hänt handeln i Arvidsjaur.
Många är det som kommer utifrån till Dollars de far ju naturligtvis på andra affärer så det blir en win win situation för alla.

Den andra bloggen..

http://gabriellashairstyle.blogg.se/index.html

Lite kul att de anpassar sig efter de svängarna som finns i samhället.

Jag har 2 problem av den enkla sorten.

1... har frisyr torka. Ska ju äntligen klippa mig idag och har inget frisyr förslag.
Kanske Vickan får fria händer, skulle kanske villja ha några mörka slingor????

2... vad ska jag ha på mig i helgen har inget som känns så där kanon..
Får gå och kika lite i affärer idag, har ändå lite tid över.
Måste vänta tills i eftermiddag innan jag kan fara hem för vi har utbildning i det nya lönesystemet.


Kommentarer
Postat av: vickan

Hoppas du känner dig fräsch i din korta frisyr, det blev ju ganska stor skillnad, så det var ju bra...hittade du nåt nytt i klädväg?? Ha så kul på lördag..

2009-11-09 @ 21:39:52
Postat av: Sofie

Bara positivt om min frisyr av andra, känns bra från min sida oxå ser de röda slingorna bra folk har sett dem !!

Får nog låna kläder av min dotter.

2009-11-10 @ 01:28:20
Postat av: Åsa

Kan vi få se en bild på den nya frillan tack!

2009-11-10 @ 11:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0