Julklapps ångest....

Surfade runt lite och fann en blogg där det stod
-Jag har handlat klart julklapparna i helgen.

Herre Gud så snabb eller så har hon få klappar att köpa.
Nog tänker jag på julklapparna men har inte gått till handling ännu.

Det är ju Filip i år som får klapparna, det är det tråkiga med att bli äldre, för man blir ju snällare för varje år men ändå så får man inte fler julklappar, :).

Skämt o sido så köper man ju saker hela tiden även åt barnbarn så det blir inte denna stora mängd till jul.

Sitter här med min kaffekopp och förbereder mig mentalt för rycket jag ska göra i "lill" rummet.
Rummet är utstädat en hylla är kvar men den ska jag ta ned.

Taket är inte så stort så det ska nog gå bra.

Idag är det grått och trist och +grader.

Ha en bra dag på er !!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Men phu jag får då ångest när jag hör att en del är klara med klapparna.. Själv är jag i planeringsstadiet fortfarande..

2009-11-16 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0