Ledig Dag...

Trodde inte mina ögon när jag vaknade och väckarklockan stod på 09,45, kvart i 10 tålde att upprepas för att det skulle gå in.....

Måste ha sovit minst 11 timmar, för att kunna sova så länge så måste man vara ganska så slut.
Det beror nog inte på att jag agerade mormor igår utan att jag sovit lite under min jobbar helg.

Faktum är att jag känner mig seg i dag, tror att jag kommer igen mot kvällen.

Jag är dock inte så seg att jag inter orkar något.
Det har blivit lite promenader i helgen så jag längtade ut och gå, for min 6 km runda.
Skulle ha varit underbart om det inte hade duggregnat.

Mycket jobb med snö men det är då torrare att vara i än detta regn, det kommer lite snö i regnet men det innehåller mest vatten.

Dagens citat av Kay Pollak

"Jag ensam har ansvar för hur jag väljer att tolka det jag ser"

Har nu börjat på den andra boken av Kay Pollak jag köpte
Att välja glädje.
Han har tankvärda och kloka ord med i sin bok.

Sänder en tanke till föräldrarna till ungdomarna som så tragiskt gick bort.

Ha nu en bra dag & var rädda om er!!
CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0