Morgonbloggare????

Upptäcker att jag skriver mest på morgonen, förmodligen för att jag är piggast då.

Fått ett mail från skyddaskogen där denna länk till en bra artikel fanns.

http://www.expressen.se/ledare/1.1764991/tommy-hammarstrom-lat-skogen-sta

Igår så städade jag och möblerade om i huset, jag & Thomas tömde ett rum som jag ska börja på.
Måla taket listerna, lägga in ett nytt golv och tapetsera.

Ska efter detta kolla på tapetsaiterna och prov tapetsera kanske jag hittar vad jag söker.

Vid 09,00 ska jag vara i Arvidsjaur för att hämta hem Filip.

Vi ska hämta en julgran, det ska bli en "Ernst" julgran :).
Måste bara prova min ide.....

Kommer nog med ett inlägg senare med bilder från min och Filips expedition i granskogen.

Fyndade igår vid städningen, min gamla Barbados skiva med Magnus Carlsson "Rosalita".
Diggade hela kvällen, tänkte för ladda inför Arvingarna på Lördag.

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0